Familieweekje

Hier zijn we weer. Na het bezoek hebben we weer even tijd om de afgelopen week op schrift te zetten.
Op zaterdag hadden we al even, met onze gasten, kennis gemaakt met Benidorm. Rifka vond het strand al heel wat. Met haar blote voetjes in het zand vond ze wel leuk.
Op zondag hebben we de markt bezocht. Het was weliswaar een aangename temperatuur,  maar er stond een zeer vlagerige, harde, wind. De voorspelling was ook later op de dag regen.
Op de markt was het zoals vanouds een drukke bedoening. Even wat groente en fruit ingekocht. Daarna door 1 rij kramen gelopen. Het begon steeds harder te waaien en de marktkooplui moesten hun kramen met zeilen vasthouden anders ging alles de lucht in. Geen prettig idee om hier met kleinkind en wandelwagen tussen te lopen. Je zou zomaar iets op je hoofd kunnen krijgen. Dus snel naar huis.
Thuis aangekomen begon het pas flink te waaien en ook nog regen erbij. De pui van het appartement zag je gewoon op en neer gaan.
Maandag was het weer strukken beter, zonnetje er bij en naar het poniente strand (westkant van Benidorm) Hier is het wat meer Spaans:
Zangkoor, gitarist en  de beweegclubs. Voor Rifka een speeltuinte met roetsbaan, schommel en wipkip. (Beter wipzeepaard).

De rest van de week heerlijk gekneuterd, rekening gehouden met Rifka haar slaapritme en ook wel haar kinderziekjes ivm krijgen van nieuwe tandjes en darmpjes ivm andere (eet) omstandigheden.
Ook Simone en ik ook waren soms wat hangerig, verkouden van het zwembad ? Uitstapje naar Calpe (en nederlandse stroop gekocht) en Altea gemaakt. De week ging snel voorbij. Op zaterdag vroeg op en naar het vliegveld van Alicante. Rond 11 uur liepen we alweer met ons        tweetjes te winkelen in Alicante. Tegen 15:00 weer terug in Benidorm met het goede bericht dat Simone en Rifka weer in Nederland waren.
Later op de dag ontvingen we alweer  berichten vanauit Soest: de familie rond een knapperend haardvuur.
Wij beginnen aan onze 3e week. Vandaag flink gewandeld o.a. naar het station. Morgen gaan we treinen naar Denia.